• 10 clipuri, 10 postere electronice și un portal web destinate promovării activității și rolului sectorului ONG
  • 35 de promotori selectați și instruiți
  • 350 de sesiuni de informare organizate cu privire la societatea civilă și sectorul ONG
  • 10.000 de elevi informați cu privire la societatea civilă și sectorul ONG
  • creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța și rolul sectorului ONG în rândul a 10.000 de elevi
  • organizarea unui concurs cu elevii
  • crearea unei atitudini pro active și participative pentru tinerii informați
  • crearea unui ”curent viral în social media” cu privire la fenomenul ONG – implicare, responsabilitate civică, acțiune, inițiativă
  • crearea unei reacții de simpatie și implicare față de sectorul ONG
  • crearea unei atitudini pro active și participative a tinerilor
  • realizarea și postarea a cel puțin 20 de materiale media pentru promovarea sectorului ONG
  • crearea unei relații de cooperare ONG – Mass Media

Lasă un răspuns

rfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-slide